loading...

iran-hosting

بازدید : 628
سه شنبه 13 خرداد 1399 زمان : 10:44

نرم افزار میزبانی ایمیل
ما با توجه به پروتکل ها و سرورهای مختلف موجود ، چگونگی میزبانی ایمیل را مورد بحث قرار داده ایم ،هاست ایمیل اما چگونه می توانیم به آن ایمیل ها دسترسی پیدا کنیم؟ تفاوت بین رابط های میزبان ایمیل و پریمیوم اولیه و حق بیمه قابل توجه است.

نرم افزار میزبانی ایمیل
ما با توجه به پروتکل ها و سرورهای مختلف موجود ، چگونگی میزبانی ایمیل را مورد بحث قرار داده ایم ،هاست ایمیل اما چگونه می توانیم به آن ایمیل ها دسترسی پیدا کنیم؟ تفاوت بین رابط های میزبان ایمیل و پریمیوم اولیه و حق بیمه قابل توجه است.

علاوه بر میزبانی ایمیل ، خدمات ایمیل حرفه ای از نرم افزار ایمیل غنی نیز برخوردار هستند.هاست ایمیل ابزارهای ایمیل حرفه ای تمام نیازهای ایمیل را برآورده می کنند و شامل تقویم و مخاطبین و ذخیره اسناد می شوند. بر خلاف خدمات رایگان ، ایمیل حرفه ای شامل ابزارهای پیشرفته مدیریت وظیفه و همکاری است. بنابراین ، نرم افزار ایمیل حرفه ای ، مانند ایمیل خصوصی یک انتخاب عالی برای سازمان ها و بهینه سازی کار گروهی است. ممکن است یک فضای عمومی را در پوشه های مشترک ایجاد کنید. تنظیم و کنترل وظایف؛ برنامه های کاری را ایجاد و مدیریت کنید. نظارت بر در دسترس بودن همکاران برای شرکت در جلسات / بحث ها. اشتراک گذاری داده ها کنترل دسترسی به پرونده های خاص را کنترل کنید. و بسیار فراتر از آن

نحوه تنظیم ایمیل در دامنه شخصی من
ایمیل سفارشی با توجه به مارک تجاری شما ممکن است به نظر می رسد یک نقطه کوچک در اقیانوس باشد ، هاست ایمیل ایران هاست اما از این امر غیرقابل انکار است. درباره برداشت های اول چه می گویم؟ آنها حساب می کنند. فقط با یک نگاه می توانید تأثیر معنی داری بر روی مشتریان ، مشتریان ، مشتریان و یا آشنایان خود بگذارید. به عنوان یک قاعده کلی ، از یک آدرس ایمیل سفارشی برای دادن مشروعیت مشاغل خود استفاده کنید ، در حالی که یک ایمیل استاندارد (به عنوان مثال @ gmail.com) برای موارد شخصی شما مناسب تر است.

ایجاد یک آدرس ایمیل سفارشی شبیه به نحوه تصمیم گیری در ساخت وب سایت شما است. ابتدا باید یک پلت فرم ایمیل را برای استفاده انتخاب کنید ، سپس آن را در دامنه دلخواه خود نصب کنید. بیایید فروشگاه دوچرخه جیمی را تصور کنیم. صاحب فروشگاه جیمی می خواست با یک آدرس ایمیل حرفه ای خود را از رقبایش متمایز کند.

برای راه اندازی آدرس ایمیل سفارشی که با دامنه وی مطابقت دارد ،هاست ایمیل میزبان ایمیل را انتخاب می کند. میزبان ایمیل ترتیب می دهد که جیمی بتواند از jamie@jamiesbike.shop از طریق ایمیل ارسال کند. هر میزبان مجموعه ای از ویژگی های کمی متفاوت ، رابط کاربری متفاوتی برای دسترسی به ایمیل (یک سرویس گیرنده ایمیل) و طیف وسیعی از قیمت ها ارائه می دهد.

آیا می توانم ایمیل من را در سرور شخصی خود میزبانی کنم؟
میزبانی ایمیل و میزبانی وب به این مفهوم که هیچکدام هاست ایمیل از آنها نباید توسط ثبت کننده یا ارائه دهندگان میزبان وب میزبانی شوند ، مشابه هستند. ایمیل را می توان به سرورهای مختلف هدایت کرد و مسیریابی با ورود به پرونده های DNS (Domain Name System) انجام می شود.

با به روزرسانی سوابق DNS ، می توانید انواع مختلفی از ترافیک را به سرورهای مختلف هدایت کنید. به عنوان مثال ، ورود به پرونده های CNAME باعث ایجاد زیر دامنه ها برای هدایت ترافیک به سرورها و یا خدمات دیگری مانند تقویم ،هاست ایمیل و اسناد مشترک می شود.

اگر میزبانی ایمیل خود را انتخاب می کنید ، به یک سرور احتیاج دارید. سرگرم کننده در اینجا متوقف نمی شود. سرور شما به شخصی نیاز دارد که می داند چگونه آن را مدیریت کند ، بنابراین شما کارمندان بیشتری می خواهید. احتمالاً کسی که دارای مدرک IT است. و این همه چیز نیست. شما همچنین باید در نظر بگیرید:

هزینه سخت افزار
ظرفیت شبکه محدود
محدودیت های ذخیره سازی
مجوزهای نرم افزار
مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از داده های ایمیل شما. هاست ایمیل علاوه بر هزینه های کار درگیر در همه اینها ، اینها فقط برخی از دلایلی است که اکثر مشاغل بر خلاف اجرای سرور داخلی خودشان ، خدمات یک میزبان ایمیل حرفه ای را انتخاب می کنند.

https://kamran002.blogiran.net/Post/18/%D9%86%D9%83%D8%A7%D8%AA%D9%8A+%D9%83%D9%87+%D8%A8%D9%87+%D9%87%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%85+%D8%AE%D8%B1%D9%8A%D8%AF+vps+%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA+%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7+%D9%87%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%87+%D8%A7%D8%B2+%DA%86%D8%B4%D9%85+%D8%B4%D9%85%D8%A7+%D9%BE%D9%86%D9%87%D8%A7%D9%86+%D9%85%D9%8A+%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF

بسیاری از چالش های مرتبط با سرورهای داخلی وجود دارد ، از جمله امنیت کافی ، پشتیبان گیری ناموفق ، مشکل در همگام سازی پیام ها در دستگاه های مختلف (رایانه های رومیزی ، رایانه لوحی و تلفن های همراه). اینها مواردی هستند که می توانند برای یک تجارت فاجعه بسازند. خوشبختانه گزینه های زیادی برای جلوگیری از چالش های ذکر شده در بالا وجود دارد.

از انتخاب ارائه دهنده ایمیل میزبان به جای مدیریت خودتان ، چیزهای زیادی باید بدست آید. با تعداد گزینه های موجود امروز ، هر اندازه مناسب برای تجارت وجود دارد. راه اندازی آن هزینه زیادی نخواهد داشت ، اما مدت زمان لازم برای راه‌اندازی آن و مدیریت مؤثر کنسول دلایل بارز اشتراک یک سرویس به جای راه‌اندازی سرور ایمیل برای خودتان است.

با یک سرویس ایمیل میزبان ، دیگر نیازی به خرید سخت افزار ندارید ،هاست ایمیل و بعید به نظر می رسد نرم افزاری برای راه‌اندازی داشته باشید. تنظیم میزبانی ایمیل با ارائه دهنده هاستینگ آسان است ، شما فقط به سواد رایانه ای رایانه ای نیاز دارید و باید بتوانید بدون هیچ مشکلی سرور را تنظیم کنید.


بسیاری از مشاغل از طریق ایمیل اداره می شوند. نحوه ارتباط بین اعضای تیم ، مشتریان و فروشندگان اتفاق می افتد. اگر به ایمیل خود بسیار متکی هستید و بدون مشکل و هزینه داشتن سرور درون خانه ، می خواهید خدمات ایمیل مطمئن داشته باشید ، برای میزبانی ایمیل بروید. تقاضا برای پشتیبانی از میزبانی ایمیل با کیفیت بالا بسیار زیاد شده است زیرا این خدمات منفی بودن اضافی را نفی می کنند

یافتن منابع انسانی برای مدیریت سرورهای ایمیل درون خانه.

برای جلوگیری از چرخش سیمها ، میزبانی ایمیل ایمن و پیشرفته که با دامنه شما مطابقت دارد ، فاقد فکر است. در Namecheap ، ما می توانیم در این زمینه به شما کمک کنیم. ما سه نوع سرویس میزبانی ایمیل ، Starterهاست ایمیل ، Pro و Ultimate و همچنین cPanel خود را ارائه می دهیم که با هاست اشتراکی رایگان ارائه می شود. خدمات ما شامل ایمیل مبتنی بر وب با پشتیبانی کامل از مرورگر و یک رابط کاربری نرم و صاف ، پشتیبانی از تلفن همراه برای برنامه های اداری و تجاری ، دسترسی به چندین ایمیل برای مدیریت ارائه دهندگان مختلف از هاست ایمیل یک مکان ، به علاوه ویژگی های همکاری آسان برای به اشتراک گذاری ایمن و ساده اسناد ، وظایف ، قرار ملاقات ها و موارد دیگر با یک گروه.

Webmail یا مشتری های میزبان بسته به ارائه دهنده متفاوت است. ایمیل Cpanel نوعی سرویس ایمیل میزبانی وب است که به شما امکان می دهد ایمیل ها را ارسال کرده و بیش از یک حساب ایمیل را از طریق یک پورتال وب نامه یا مشتریان ایمیل ، مانند Outlook و Thunderbird از طریق اتصالات و پروتکل های SMTP / POP / IMAP مدیریت کنید. این سرویس برای هر کسی که از چندین حساب ایمیل استاندارد استفاده می کند مناسب است.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 173
  • بازدید کلی : 11850
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی