loading...

iran-hosting

بازدید : 320
11 زمان : 1399:2

سرعت صفحه يك عامل اساسي در نمايش پيشرفته امروز است. اين به طور قابل توجهي تأثير مي گذارد:
تا چه اندازه ميهمانان در سايت شما باقي مي مانند.
چه تعداد از آنها به مشتري پرداخت كننده تبديل مي شود.
مبلغي كه براي پيش پرداخت CPC در استعلام پرداخت شده پرداخت مي كنيد.
جايي كه در جستجوي طبيعي رتبه بندي مي كنيد.


تكان دهنده است كه ، اكثر سايتها با توجه به سرعت صفحه به طور ناكارآمد عمل مي كنند و اين تأثير منفي فوري بر درآمد آنها دارد.
تقريباً بدون محدوديت چيزهايي وجود دارد كه مي توانيم به عنوان تبليغ كنندگان رايانه اي ، روزهاي خود را طي كنيم و هرگز فرصت كافي براي انجام همه آنها وجود نخواهد داشت. بر اين اساس ، چند مورد به سمت مشعل عقب رانده مي شود.
چيزي كه به نظر مي رسد به طور منظم عقب رانده مي شود ، پيشرفت سرعت صفحه است. اين امر ساده است به اين دليل كه بسياري از افراد واقعاً از اهميت اين جزئيات منظم صرف نظر نمي كنند ، بنابراين آنها انگيزه اي براي كمك به زمان و پول براي بهبود آن توسط چند لحظه يا كمتر نمي بينند.
آنچه كه ممكن است براي برخي از تبليغ كنندگان ، از جمله افرادي كه منحصراً در زمينه بهبود طراحي سايت هستند ، يك اقدام زمان نا مهم باشد ، به نظر برسد كه با اطلاعاتي كه از صنعت goliaths درست تا اطلاعات معاينه شخصي ما وجود دارد ، حيرت انگيز است.
انتظار دارم كه شما هم مثل من باشيد و بايد نتايج خود را تقويت كنيد و بديهي است درآمد شما صحيح است؟ در اين مرحله چگونه مي توانيم سايت شما را سريعتر از snot lubed شروع كنيم! (اين يك تصويري قابل توجه است ، آيا مي گويند چنين نيست؟)
1. ميزباني وب بودجه را رها كنيد


امروزه همه ما سعي داريم پول نقد را كنار بگذاريم ، همه چيزهايي كه در نظر گرفته مي شود ، عضويت در Raven ، SEMrush ، Moz و ابزارهاي مختلفي كه هر روز از آنها استفاده مي كنيم شامل سرعت مي باشد. اين تقريباً شبيه به داشتن فرزند اضافي است.
يك راه بسياري از افراد براي كنار گذاشتن پول نقد اين است كه با انتخاب نوع متوسط ​​مشتركي كه تسهيل كننده تعداد مشابه سايتهايي است كه مي توانند روي يك سرور قرار بگيرند ، شبيه بسياري از كمدين ها كه در حال حركت به سمت يك وسيله نقليه انفرادي هستند. اعدام محكوم شد!
مطمئناً ، سايت شما بيشتر از آنچه كه در وب وجود دارد غير ممكن خواهد بود ، اما به تدريج مسخره خواهد بود كه ميهمانان شما نااميد خواهند شد و هرگز در خريداران تغيير نمي كنند.
"همانطور كه ممكن است ، به سختي قابل تشخيص است!" اين معامله مشتريان تقاضا.
به اين حرف گوش دهيد - ممكن است به سختي براي شما قابل تشخيص باشد زيرا اين نوزاد شماست و شما آن را دوست داريد.
در هر صورت ، هر شخص ديگري فقط بايد سريعاً تحت شرايطي كه انتظار مي رود از سايت شما وارد شود و فرار كند.
افراد بدون در نظر گرفتن اين راه براي يافتن راه حل ، خريد يك مورد يا برخي از اهداف صريح ديگر ، بايد به اندازه كافي طولاني در سايت شما باشند. در صورتي كه شما آنها را حتي به سمت يك اسمبل تغيير دهيد ، احتمالاً آنها از تجربه آنها بيزارند و بدون تغيير كار خود را ترك مي كنند.
اين را مثل اين در نظر بگيريد:
بسياري از افراد واقعي فرزندان خود را دوست دارند. با اين حال ، كودك شخص ديگري فرياد مي زند ، چيزهايي را فاش مي كند ، شب آنها را در يك كافه ناراحت مي كند؟ آنها از آن كودك متنفر هستند. معادل سايت شماست.
واقعاً چه مقدار تفاوت دارد؟
همانطور كه توسط تحقيقات انجام شده توسط آمازون نشان داده شده است ، تمايز 100 ميلي متر - واحد زماني كه انسان نمي تواند آن را ببيند ، براي كاهش 1 درصدي معاملات خود كافي بود. والمارت نتايج مقايسه اي پيدا كرد.
در صورتي كه آن واحد زمان محدود تأثير فوري بر معاملات داشته باشد ، به نظر شما ثانويه يا بيشتر اضافي چه تأثيراتي خواهد داشت؟
با توجه به اين واقعيت كه پشته هاي سايت شما به سرعت (يا به تدريج) علاوه بر اين ، موقعيت يابي طبيعي و هزينه هاي هر كليك را نيز تحت تأثير قرار مي دهد ، متوقف نمي شود.
به طور كلي ، اگر سايت شما به تدريج پشته شود ، بايد انتظار داشته باشيد كه رقباي خود كه منابع خود را در اين منطقه اصلي قرار داده اند ، ناهار خود را ميل كنند.
نگراني اصلي: از تسهيل در هزينه وب جلوگيري كنيد. در صورت عدم امكان فروش آن در كالاي مورد نظر مانند كالاي مورد نظر (با توجه به ارزش) در اين مرحله با مشتريان خود نيز مانند يك كالا رفتار مي كنند.
يك تن از وب وجود دارد كه براي سرعت ، به ويژه براي سايت هاي وردپرس بهبود مي يابد ، و برخي از آنها با مقايسه با گزينه هاي هزينه برآورد مي شوند.
بنابراين يك يا دو سوال انجام دهيد ، برخي از تست ها را انجام دهيد ، و منابعي را در وب قرار دهيد كه به شما ارائه مي دهد تا هم مهمانان خود و هم Google را انجام دهند.
2. تماسهاي HTTP را كاهش دهيد
هر مدركي كه براي ارائه و ايجاد يك صفحه از سايت مورد نياز است ، به عنوان مثال ، HTML ، CSS ، JavaScript ، تصاوير و سبك هاي متني نياز به يك HTTP متفاوت دارد. هرچه درخواست هاي بيشتر انجام شود ، صفحه آن كندتر خواهد شد.
در حال حاضر اگر شما به هر طريقي شبيه به بخش بزرگي از افرادي كه با آنها ارتباط برقرار مي كنم ، در اين مورد شكي نيست "بخشنده ، من مجبور به استرس نيستم ، جرمي. من مي دانم كه چه كاري انجام مي دهم و نمي دانم. سطل زباله بزرگ زيادي را به سايت من وارد كنيد! "
اين ممكن است تا حدودي معتبر باشد. شما ممكن است زباله هاي بزرگ شده زيادي را به سايت خود وارد نكنيد ، با اين وجود براي 90 +٪ سايت هايي كه من تجربه مي كنم - مندر هر صورت هنوز وجود دارد.
اين تورم با توجه به اين واقعيت كه Fairy Bloat هنگام استراحت كردن آن را خاموش كرده است وجود ندارد. با توجه به اين واقعيت كه بخش عمده اي از متخصصان وب سايت ، با كمي توجه به تخصص يا تجربه ، سرعت صفحه را به يك نياز نمي رسانند. حقيقت ترحم آميز اين است كه اكثر مردم مضحك ترين ايده را ندارند كه چگونه.


اينجا جايي است كه مسئله شروع مي شود:
اكثر مباحث حداقل يك پرونده CSS و چند سند جاوا اسكريپت بارگذاري مي شوند. بعنوان مثال ، چند نمونه ، Jquery يا FontAwesome ، به طور كلي از راه دور از سرور ديگري جمع مي شوند ، كه مدت زمان لازم براي ايجاد يك صفحه را به طور چشمگيري افزايش مي دهد.
هنگامي كه سوابق اضافي CSS و JavaScript را كه توسط ماژول ها در نظر گرفته شده است ، به نظر مي رسد بسيار به تدريج خطرناك است. به سختي مي توان گفت كه تقريباً شش خواسته HTTP فقط از سوابق CSS و JavaScript دارند.
در نقطه اي كه كليت تصاوير موجود در يك صفحه را عامل مي كنيد ، كه هر يك به HTTP تقاضاي متفاوتي دارند ، به سرعت فرار مي كند.
اسناد JavaScript را به يك ركورد تبديل كنيد.
اسناد اتحاديه CSS را به يك ركورد تبديل مي كند.
ماژول هايي را كه جاوا اسكريپت خود و همچنين پرونده هاي CSS را جمع مي كنند ، كاهش يا خارج كنيد. اكنون و دوباره ، به طور مشابه با Gravity Forms ، شما اين انتخاب را داريد كه آنها را از جمع شدن ناديده بگيريد.
براي هر بار ديگر از تصاوير استفاده شده از sprites استفاده كنيد.
از سبك متني مانند FontAwesome يا Ionic Icon استفاده كنيد و نه اينكه جاي هر مكان قابل تصور را با توجه به اين واقعيت كه فقط يك سند بايد در آن جمع شود ، استفاده كنيد.
۳- برش دنباله دار را بگنجانيد
بدون توجه به اينكه آيا از منابع خارجي (شخص ثالث مراجعه به مراجعه كنندگان) يا از داخل سايت بسيار شخصي خود استفاده مي كنيد ، مشكوك به برجسته شدن سايت شما مي شود ، باعث مي شود سرعت شما را تحت تأثير قرار دهد.
تحقيقات Catchphrase تازه ارتقا پيدا كرد
ما در مورد بروزرساني دستگاه در مورد دستگاه هاي جديد درخواست داده ايم. در حال حاضر ، اطلاعاتي را كه هرگز مشاهده نكرده ايد ، دريافت كنيد. عكس العمل هاي بيشتر ، درك بهتر ، ROI بالاتر.
سعي كنيد آن را رايگان
اطلاع
بليط موجود در اينجا است:
در زماني كه يك URL را بدون قطعه دنباله دار مشاهده مي كنيد ، وب سرور يك ركورد با آن نام را جستجو مي كند. در صورت عدم يافتن سندي با آن نام ، در آن مرحله با آن به عنوان كاتالوگ رفتار مي كنيد و ركورد پيش فرض را در آن رجيستري جستجو مي كنيد.
به اين ترتيب ، با رها كردن قسمت دنباله ، شما را مجبور به اجراي سرگرد 301 اضافي مي كنيد. اگرچه ممكن است براي شما سريع باشد ، اما بسيار بيشتر طول مي كشد ، و همانطور كه ما تازه حل و فصل كرديم ، هر قطعه شامل آن است.
https://example.com (اين وحشتناك است)
يا از طرف ديگر
https://example.com/administrations (اين علاوه بر اين افتضاح است)
در مقابل
https://example.com/( اين عالي است)
يا بعد دوباره
https://example.com/administrations/( به همين ترتيب عالي است)
4- توانمند سازي فشرده سازي
با استفاده از فشار GZIP ، مي توان مدت زمان لازم براي بارگيري اسناد HTML ، CSS ، JavaScript را كاهش داد ، زيرا آنها به عنوان ركوردهاي بسته بندي نشده تري بارگيري مي شوند ، كه پس از رسيدن به برنامه ، آنها فشرده مي شوند.


سعي كنيد استرس نداشته باشيد - از آنجايي كه تك تك برنامه هاي امروز پشتيباني از GZIP پشتيباني مي كنند ، ميهمانان شما نيازي به انجام كارهاي اضافي نخواهند داشت و در نتيجه آن را براي همه خواستهاي HTTP از همين حالا پردازش كنيد.
5- توانمند ذخيره حافظه مرورگر
با داشتن توانمندسازي برنامه ، اجزاي يك صفحه در برنامه ميهمانان شما قرار مي گيرد ، بنابراين هر زمان كه به سايت شما مراجعه كرد ، يا هنگام بازديد از صفحه ديگري ، برنامه آنها مي تواند صفحه را ذخيره كند بدون ارسال درخواست HTTP ديگر به سرور براي هر يك از موارد اجزاي ذخيره شده
هنگامي كه صفحه اصلي ذخيره شده است و اجزاي آن در فروشگاه مشتري قرار داده شده اند ، فقط اجزاي جديد بايد در صفحات بعدي بارگيري شوند. اين مي تواند به ميزان ريشه اي ميزان ركورد هايي را كه بايد در طول يك جلسه perusing بارگيري شود ، كاهش دهد.
6. منابع را به حداقل برسانيد
كمينه سازي اسناد CSS و JavaScript باعث مي شود فضاي نامشخص و اظهارات بي معني حذف شود و از اندازه ركورد كم شود ، و در نتيجه زمان لازم براي بارگيري آنها فراهم شود.
خوشبختانه ، اين نيازي به يك روش دستي ندارد به اين دليل كه چند دستگاه در دسترس آنلاين هستند تا بتوانند بيش از يك ركورد به يك نوع كوچكتر و كوچكتر از خود تبديل شوند.
به همين ترتيب چند ماژول در دسترس براي وردپرس وجود دارد كه اتصالات موجود در سر سايت شما را براي اسناد CSS و جاوا اسكريپت معمولي خود با فرم كم شده از آنها بدون تغيير سوابق منحصر به فرد شما ، از جمله ماژول هاي ذخيره سازي معروف ، فراهم مي كند.
W3 حافظه پنهان
WP Super Cache
موشك WP
ممكن است براي دستيابي به تنظيمات بدون نقص به يك لمس فشار نياز داشته باشد زيرا ممكن است كوچك سازي CSS و JavaScript را بشكند ، بنابراين به محض كوچك كردن همه موارد ، مطمئن شويد كه سايت خود را كاملاً آزمايش كنيد
7. سازماندهي محتواي بالا
در صورت رمزگذاري شده براي سازماندهي محتواي بيش از حد ، سايت شما مي تواند در مهمان ظاهر شود تا در سريعترين زمان ممكن پشته شود - در پايان روز ، ماده اي كه قبل از پيمايش مهمان قابل توجه است.
اين به معناي تضمين آن است

هر مؤلفه اي كه در صفحه نمايش نشان داده شود به همان اندازه نزديك به شروع كد HTML است تا برنامه بتواند ابتدا آنها را بارگيري و ارائه كند.
علاوه بر اين تركيب اصلي CSS و JavaScript كه براي ارائه آن منطقه به صورت مخالف با يك سند خارج از CSS لازم هستند ضروري است.
8. فايلهاي رسانه را ارتقا دهيد
از آنجا كه تلفن هاي همراه با دوربين هاي عالي ماده طبيعي و فعلي هستند ، چارچوب هاي اجرايي ، به عنوان مثال ، وردپرس انتقال تصاوير را مفيد مي كند ، افراد بي شماري فقط عكس مي گيرند و بدون درك اينكه به طور منظم ، عكس در هر صورت چندين بار بيشتر است از اساسي است.
اين باعث مي شود سايت شما به طور قابل توجهي خاموش شود - خصوصاً براي مشتري هاي قابل حمل.
تقويت اسناد رسانه اي در سايت شما احتمالاً مي تواند سرعت صفحه شما را به شدت بهبود بخشد ، و انجام اين كار نسبتاً ساده است ، بنابراين اين يك سرمايه گذاري عاقلانه از وقت شماست.

تصاوير ساده
تنظيمات كامل را تنظيم كنيد. JPG براي تصاوير عكاسي ايده آل است ، در حالي كه GIF يا PNG براي تصاوير با مناطق عظيمي از سايه قوي بهترين گزينه است. سوابق PNG 8 قطعه براي عكس هاي بدون كانال آلفا (پايه مستقيم) و اسناد 24 قطعه براي تصاوير با كانال آلفا است.
تصاوير گارانتي به طور مناسب تخمين زده مي شوند. در صورتي كه تصويري با سايز 800 پيكسل در سايت شما نشان داده شود ، هيچ فايده اي براي استفاده از يك تصوير با عرض 1600 پيكسل نخواهد داشت.
سند تصوير را بسته بندي كنيد. علاوه بر اين كه برنامه برتر تغيير تصوير است ، Adobe Photoshop داراي توانايي هاي فشار شگفت انگيز فشار تصوير است و از 9.99 دلار در ماه شروع مي شود. به همين ترتيب مي توانيد از ماژول هاي رايگان وردپرس - به عنوان مثال ، WWW Image Optimizer ، Imsanity و TinyJPG - استفاده كنيد كه در نتيجه تصاوير منتقل شده را بسته بندي مي كند.


پخش ويديو
پيكربندي مناسب را انتخاب كنيد. MP4 بهترين زمان از زمان ايجاد كمترين اندازه سند است.
با توجه به اندازه صفحه مهمان ، اندازه ايده آل (اندازه گيري) را ارائه دهيد.
در صورت استفاده از ويديو به عنوان يك مؤلفه ساختار ، از آهنگ صوتي خودداري كنيد.
سند فيلم را بسته بندي كنيد. من بيشتر از گذشته از Adobe Premiere استفاده مي كنم ، اما كامتازيا نيز يك تصميم قوي است.
طول فيلم را كاهش دهيد.
توجه داشته باشيد كه ضبط ها را به يوتيوب يا Vimeo منتقل كنيد تا در خدمت محلي باشند و از كد درج iframe خود استفاده كنيد.
شما نبايد با توجه به اين واقعيت كه اين فرد انفرادي شروع به افشاي آنچه در زير آن وجود دارد متوقف شويد.
براي به روزرساني واقعي رسانه در سايت خود ، شما بايد به جاي تغيير اندازه واقعي در صفحه ، تصاوير تخمين زده شده صحيح وابسته به اندازه صفحه را ارائه دهيد.
با توجه به استفاده از يك عكس ، دو روش مختلف براي مقابله با اين وجود دارد.
تصاوير داخل HTML سايت شما با استفاده از مجموعه src قابل ارائه است ، اين برنامه باعث مي شود برنامه انتخاب ، بارگيري و نشان دادن تصوير مناسب وابسته به اندازه صفحه گجت مورد استفاده مهمان را فراهم كند.
تصاوير تنظيم شده از طريق CSS - به طور معمول به عنوان تصاوير پايه ، مي توانند با استفاده از سؤالات رسانه اي براي انتخاب تصوير متناسب با اندازه صفحه نمايش از وسايلي كه يك مهمان از آن استفاده مي كند ، ارائه شود.
9. از Caching و CDN استفاده كنيد
رزرو اين وب سرور شما را قادر مي سازد يك نسخه ثابت از صفحات خود را ذخيره كند تا بتوانند با سرعت بيشتري به برنامه مهمان منتقل شوند ، در حالي كه يك CDN اين هدف را قادر مي سازد در سرتاسر جهان با هدف هدفي كه برنامه ميهمان دارد ، به سرورها اختصاص دهد. آنها را از نزديكترين سرور به منطقه خود بارگيري كنيد. اين باعث افزايش چشمگير سرعت صفحه مي شود.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 177
  • بازدید کلی : 11854
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی